Garantie

We doen er alles aan om je artikelen goed en compleet te verpakken. Wanneer je toch een artikel incompleet of beschadigd ontvangen hebt, geef dit dan binnen 2 dagen na ontvangst aan ons door. Wanneer je een klacht hebt over een artikel die niet te wijten is aan onjuist gebruik zullen we altijd zoeken naar een passende oplossing binnen de standaard fabrieksgarantie van het product. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten met betrekking tot slijtage van prints door gebruik van vaatwasser of barsten en beschadigingen door vallen kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. We nemen uitsluitend klachten en retouren in behandeling die via het formulier op de contactpagina of via het herroepingsformulier bij ons zijn ingediend onder vermelding van het ordernummer. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door het contactformulier in te vullen of een e-mail te sturen naar [email protected] onder vermelding van je ordernummer. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.