Skip to main content

Veelgestelde vragen

Hoe kun je ons bereiken?

Heb je vragen over producten of hulp nodig bij je bestelling?
Dan kun je ons via onderstaande kanalen bereiken:

Per e-mail: via [email protected]
Via Whatsapp: +31 6 39 82 08 47‬
Via Facebook of Instagram

Op werkdagen krijg je binnen 24 uur antwoord.

Wat is de levertijd?

Wij doen onze uiterste best om je bestelling op werkdagen binnen 24 uur te verzenden. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je in de avond of de ochtend erna een track & trace link van DHL.

* Bestel je op vrijdagmiddag dan kan het afhankelijk van het tijdstip soms voorkomen dat je order pas op maandag aan DHL wordt overgedragen

Verzendkosten

Binnen Nederland verzenden wij bestellingen vanaf 65 euro gratis. Voor de overige bestellingen hanteren wij de volgende bedragen:

  • Brievenbuspost: € 3,95
  • Pakketpost: € 5,50
  • Afhalen in Heerlen: Gratis (na betaling ontvang je van ons een mail met de beschikbare ophaaltijden)

Voor verzendingen naar België en Duitsland hanteren wij een vast tarief van € 8,95 per bestelling. Vanaf € 100 verzenden we ook naar België gratis.

Retourneren

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retour te sturen indien de producten ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Je ontvangt het aankoop bedrag dan terug. De verzendkosten voor je retour zijn voor eigen rekening. Wil je je product ruilen? Meld dan eerst het product dat je wil terugsturen retour en plaats een nieuwe order.

Gebruik het formulier hiernaast om je retour aan te melden. Je ontvangt dan van ons een mail met het retouradres.

Let op: Indien je pakket bij een DHL-punt afgeleverd wordt dien je deze uiterlijk binnen 7 dagen af te halen. Bij niet tijdig afhalen wordt de order retour gestuurd naar ons en zijn wij genoodzaakt de kosten van retourzending hiervoor in rekening te brengen.

Klachten en garantie

Ben je niet tevreden over een artikel dan kun je het artikel binnen 14 dagen aan ons retourneren zonder opgaaf van reden. Gebruik hiervoor altijd het retourformulier op deze pagina.

We doen er alles aan om je artikelen goed en compleet te verpakken. Wanneer je toch een artikel incompleet of beschadigd ontvangen hebt, geef dit dan binnen 2 dagen na ontvangst aan ons door.

Wanneer je een klacht hebt over een artikel die niet te wijten is aan onjuist gebruik zullen we altijd zoeken naar een passende oplossing binnen de standaard fabrieksgarantie van het product. Klachten met betrekking tot slijtage van prints door gebruik van vaatwasser of barsten en beschadigingen door vallen kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

We nemen uitsluitend klachten en retouren in behandeling die via het formulier op deze pagina bij ons zijn ingediend onder vermelding van het ordernummer. 

Producten op nabestelling

Indien je een product op nabestelling samen met voorradige producten besteld wordt de gehele order geleverd zodra het nabestelde product ook bij ons op voorraad is. Je ontvangt van ons een bericht zodra je order verzonden is.

HappyBento is geregistreerd bij de KvK onder nummer: 75880008
Btw nummer: NL001794215B19

Contact

De waardering van happybento.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 747 reviews.